پایداری گاز خانگی در زمستان اولویت شرکت گاز\

 پایداری گاز خانگی در زمستان اولویت شرکت گاز

  • کد خبر: 2111103477
  • چاپ
  • انتشار: 22 شهریور 1402 - 15:04

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت :‌ حفظ گاز مصارف خانگی اولویت اصلی شرکت گاز مازندران در زمستان است.

 

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز، قاسم مایلی رستمی در جلسه ثبت دانش و درس آموخته‌های بحران زمستان ۱۴۰۱، با بیان اینکه اولویت ما در تامین گاز، مصارف خانگی است، گفت: طبیعی است که در شرایط کمبود، مصارف غیرضروری باید قطع شود، مگر اینکه بتوانند با رعایت اصول فنی، با سوخت جایگزین به فعالیت ادامه دهند.

او با اشاره به اینکه ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین برای واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در فصل سرد سال ضروری است، افزود: در زمان افت فشار گاز و افزایش مصرف گاز طبیعی برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی فعال در استان ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با شرکت نفت منطقه‌ای در این رابطه انجام گرفته است، از صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان خواست، هر چه زودتر نسبت به تامین سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند تا در صورت ضرورت خللی در روند تولید آن‌ها ایجاد نشود.

مایلی رستمی بر رعایت الگوی مصرف در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی نیز تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید پیش از همه بخش‌ها برای رعایت حال مردم در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند و عملکرد ادارات در این زمینه به صورت مرتب رصد می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیشگیرانه و همچنین رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف گاز بتوانیم زمستان امسال را با کمترین مشکل سپری کنیم.

منبع / روابط عمومی شرکت گاز مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار